
Cannes Lions Creative PR Meeting to spotkanie, które umożliwia nie tylko poznanie najnowszych trendów w komunikacji, ale przede wszystkim nawiązanie dialogu między mediami, twórcami kampanii oraz ich odbiorcami. Uczestnicy poznali najlepsze kampanie reklamowe i PR-owe oraz wzięli udział w panelu dyskusyjnym.
Motywem przewodnim tegorocznej edycji były „Marki, które chcą więcej”. Głównymi tematami paneli dyskusyjnych były takie zjawiska, jak budowanie strategii biznesowej uwzględniającej ważne społeczne kwestie oraz zaangażowanie marek w zmianę postaw konsumentów.
Nad szeroko pojętym prospołecznym wymiarem komunikacji marketingowej debatowali.: Izabela Dyakowska (blogerka), Natalia Hatalska (blogerka), Aleksandra Przybylska (dziennikarka, „Gazeta Wyborcza”), Michał Kuczyński (Kompania Piwowarska), Lech Parell (Radio Gdańsk), Tomasz Wygnański (dziennikarz, „Media i Marketing Polska”).
Organizatorami wydarzenia są: agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Marketing przy Kawie objął patronatem medialnym Cannes Lions Creative PR Meeting 2015.