Polecamy artykuł “Wolontariat pracowniczy – to tylko PR?”, który ukazał się we wrześniowym wydaniu “Głosu Biznesu” i zawiera wypowiedzi Izabeli Dyakowskiej, prezeski Instytutu Wolontariatu Pracowniczego, naszej ekspertki wolontariatu pracowniczego & CSR, autorki Bloga o wolontariacie pracowniczym & CSR.

GłosBiznesu-logo_jpg(…) “I co najważniejsze: ważne, aby pracownik miał poczucie, że program wolontariatu pracowniczego nie służy jedynie poprawie wizerunku przedsiębiorstwa. – Nie chodzi w nim o to, aby za wszelką cenę nosić na plecach logo firmy, ale aby identyfikować się z wartościami, które są dla nas ważne i je uwiarygadniać w działaniu. Nie ma lepszej wizytówki odpowiedzialnego pracodawcy – zapewnia Izabela Dyakowska, prezes Fundacji Instytut Wolontariatu Pracowniczego.”

“- Efektywny i satysfakcjonujący wolontariat pracowniczy to nie taki, o którym się dużo i głośno mówi, boo pracownicy firmy uczestniczyli w jednorazowym, medialnym przedsięwzięciu, ale to żywy organizm pozytywna subkultura w firmie współtworzona długoterminowo, na bieżąco przez jej uczestników i otoczenie społeczne – dodaje.”

Źródło:  Głos Biznesu, #4  (24) 2013

Autorka wpisu

101 odpowiedzi

Dodaj komentarz