W debacie na Cannes Lions Creative PR Meeting 2015

POSTER_50x70_TESTW jakim kierunku podąża komunikacja marketingowa? Czy marki mogą zwiększać sprzedaż poprzez angażowanie się w ważne społeczne sprawy? Jakie są główne trendy rynku komunikacji kierowanej do konsumentów? Odpowiedzi na te i inne pytania poznali uczestnicy Cannes Lions Creative PR Meeting 2015. Jak co roku najważniejszym punktem wydarzenia był pokaz wybranych kampanii reklamowych i PR-owych nagrodzonych na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.

Cannes Lions Creative PR Meeting to spotkanie, które umożliwia nie tylko poznanie najnowszych trendów w komunikacji, ale przede wszystkim nawiązanie dialogu między mediami, twórcami kampanii oraz ich odbiorcami. Uczestnicy poznali najlepsze kampanie reklamowe i PR-owe oraz wzięli udział w panelu dyskusyjnym.

Motywem przewodnim tegorocznej edycji były „Marki, które chcą więcej”. Głównymi tematami paneli dyskusyjnych były takie zjawiska, jak budowanie strategii biznesowej uwzględniającej ważne społeczne kwestie oraz zaangażowanie marek w zmianę postaw konsumentów.

Nad szeroko pojętym prospołecznym wymiarem komunikacji marketingowej debatowali.: Izabela Dyakowska (blogerka), Natalia Hatalska (blogerka), Aleksandra Przybylska (dziennikarka, „Gazeta Wyborcza”), Michał Kuczyński (Kompania Piwowarska), Lech Parell (Radio Gdańsk), Tomasz Wygnański (dziennikarz, „Media i Marketing Polska”).

Organizatorami wydarzenia są: agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Marketing przy Kawie objął patronatem medialnym Cannes Lions Creative PR Meeting 2015.

Autorka wpisu

87 odpowiedzi

Dodaj komentarz